Saturday 17 May 2014

UPT

11 may 2014..

wife aku sudah delay mensus dia 5 hari..ari sebelum tu aku locum di penawar labis
dia paksa aku utk beli UPT strip dari penawar labis
pada Mula nya aku rasa mcm malas..sbb dulu pernah beli result dia sama.xnak wife aku sedihh
sbb aku syg dia sgt
xnak lihat dia sedih langsung
biar aku menangis dan sedih jangan dia sedih
i love her so much

Ya Allah bila buat hasil dia weak positif..time tu dia dah 5 minggu 2 hari
so kena repeat balik this week..
sedih kegembiraan
aku oncall dgn hati yg gembira..
ya Allah di saat aku merayu dan meminta ko memberi
tq Allah
aku terus sujud syukur
aku teringat janji ku dgn Allah nak belanja staff aku and staff pergigian kfc
permudahkan dan pertambahkan rezeki kami

sekarang dah mula percatu makanan utk baby 1st trimester
makanan t mesti high folic acid,high proteinm high carbohydrates high vitamin
so aku beli buah,beli kacang uah plum dan susu kambing
tujuan utk baby 1sg trimester..process organogenesis bermla...
kena jaga bebaik..
setiap hari wajib mkn folate+air zam zam+ kurma

doakan baby kami k..
Ya Allah bantu la hamba Mu ini yang memohon pertolongan dari Mu

No comments:

Post a Comment