Friday 23 May 2014

master registration and Farewell party

Ya Allah Alhamdulilah

masa aku nak pindah ke HSIJB ni byk sgt nikmat dan ujian yang aku hadapi..
tq Allah
 21/5/2014 aku g putrajaya utk register master program under KKM punya program HLP
byk dia explain tentang master program..
aku boleh bayang kan hidup aku selama 4 tahun sebagai master student a.k,a MO O&G a.k.a Future father a.k.a husband jarak jauh..kena siap sedia kan time table ni..kena pandai bahagikan masa..nak kena update webcam..kena sentiasa ada kan masa utk isteriku tersayang.

22/5/2014
O&G doctor and boss celebrate farewell party aku n dr irene di pizza hut..
rasa terharu n sedih juga..
aku dapat hadiah power bank diaorang hadiahkan..baru petang smlm aku ckp dgn wife aku nak beli power bank..tq Dr fatimah(my hardworking bos),Dr nachi(my infertility boss),nurul naziha,iza,azreen,molle(co-ordinator majlis perpisahan aku),irene,dina(pembeli hadiah utk aku & my best fren too),dr dalila yang berada di india,dr noribah(my sifu).tq u all and sorry for everything k..mlm tu aku balik muar nak tgk rumah muar yg tgh cat dan pasang air cond..
sebab lepas ini isteriku yang ku sayangi akan tinggal di situ..so kena prepare kediaman yang selesa utk si dia dengan bakal anak yang akan di lahirkan..

tq semua

No comments:

Post a Comment